Anatomie van de verleiding (e-Book)

Neuromarketing toegepast

Prijs € 39,50

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Paul Postma

EPUB met digitaal watermerk | April 2020 |

Beoordeel dit boek als eerste!
Let op: Dit e-Book is niet leesbaar op e-readers met een zwart-wit scherm.

Beschrijving

Neuromarketing succesvol toepassen? Paul Postma legt het haarfijn uit in Anatomie van de verleiding. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toegevoegd. Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling. Anatomie van de verleiding biedt een volledig overzicht van de drie neuromarketingmethoden en hun toepassingen. In deel 1 van het boek staat de theorie centraal, ondersteund met talrijke voorbeelden. Deel 2 bestaat uit praktijkcases over de drie neuromarketingmethoden. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toegevoegd. In Anatomie van de verleiding leer je: hoe je met neuromarketing je concurrenten voor kunt zijn; waarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen; hoe je gebruik kunt maken van de fouten in het brein; wanneer intuïtie wel en niet bedriegt; hoe jouw informatie anderen overtuigt. Anatomie van de verleiding is geschreven voor professionals en hbo-studenten marketing en communicatie.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Paul Postma
Uitgever
Boom
ISBN
9789024400874
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
April 2020
Bestandsgrootte
17593500 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
203

Beschrijving

Neuromarketing succesvol toepassen? Paul Postma legt het haarfijn uit in Anatomie van de verleiding. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toegevoegd. Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling. Anatomie van de verleiding biedt een volledig overzicht van de drie neuromarketingmethoden en hun toepassingen. In deel 1 van het boek staat de theorie centraal, ondersteund met talrijke voorbeelden. Deel 2 bestaat uit praktijkcases over de drie neuromarketingmethoden. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toegevoegd. In Anatomie van de verleiding leer je: hoe je met neuromarketing je concurrenten voor kunt zijn; waarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen; hoe je gebruik kunt maken van de fouten in het brein; wanneer intuïtie wel en niet bedriegt; hoe jouw informatie anderen overtuigt. Anatomie van de verleiding is geschreven voor professionals en hbo-studenten marketing en communicatie.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Paul Postma
Uitgever
Boom
ISBN
9789024400874
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
April 2020
Bestandsgrootte
17593500 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
203

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht