Authenticiteit

wat consumenten écht willen

Prijs € 36,50

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

J.H. Gilmore, B.J. Pine II

Hardback | April 2008 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Nu onze wereld meer en meer om belevenissen draait, snakken consumenten juist naar authenticiteit. Als klanten uw aanbod niet 'echt' genoeg vinden, wordt u al snel gebrandmerkt als niet?authentiek ? als nep ? en loopt u het risico omzet te verliezen. Heeft uw bedrijf daar al iets op gevonden? Voortbordurend op hun baanbrekende bestseller, De Beleveniseconomie, leggen Gilmore en Pine uit dat beschikbaarheid, kostenbeheersing en kwaliteit niet langer voldoende zijn. De consument van nu zoekt authenticiteit waar en wat hij ook koopt. Als u aan deze hang naar authenticiteit weet te voldoen, hebt u toegang tot de harten, de hoofden en de portemonnees van uw klanten, wat uw aanbod ook is. In Authenticiteit wordt op allerlei terreinen onderzocht hoe succesvolle ondernemingen zich identificeren met het zelfbeeld en de wensen van hun klanten. Het biedt u praktische managementtools om u en uw bedrijf verder te helpen: ? Maak een inschatting van de vermeende authenticiteit van uw bedrijf of product met gebruikmaking van nieuwe hulpmiddelen, waaronder de echt/nep?matrix. ? Ontwikkel nieuwe manieren om te appelleren aan echtheid. ? Implementeer specifieke strategieën om authenticiteit over te brengen. James H. Gilmore en B. Joseph Pine II zijn medeoprichters van Strategic Horizons LLP, een denkstudio die bedrijven helpt om nieuwe manieren te bedenken om waarde toe te voegen. Naast hun bestseller De beleveniseconomie hebben Gilmore en Pine als redacteuren meegewerkt aan Markets of One en hebben ze geschreven voor Harvard Business Review. 'Wie [dit] boek na de laatste bladzijde dichtslaat zonder één bruikbaar idee voor de eigen onderneming, heeft te haastig gelezen.' ? Management Scope 'Authenticity is een waardige opvolger van The Experience Economy. Een aanrader voor iedereen die zich met marketing, communicatie en consumentengedrag bezighoudt.' ? Het Financieele Dagblad

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
J.H. Gilmore, B.J. Pine II
Uitgever
Academic Service
ISBN
9789052616193
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
April 2008
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
325

Beschrijving

Nu onze wereld meer en meer om belevenissen draait, snakken consumenten juist naar authenticiteit. Als klanten uw aanbod niet 'echt' genoeg vinden, wordt u al snel gebrandmerkt als niet?authentiek ? als nep ? en loopt u het risico omzet te verliezen. Heeft uw bedrijf daar al iets op gevonden?

Voortbordurend op hun baanbrekende bestseller, De Beleveniseconomie, leggen Gilmore en Pine uit dat beschikbaarheid, kostenbeheersing en kwaliteit niet langer voldoende zijn. De consument van nu zoekt authenticiteit waar en wat hij ook koopt. Als u aan deze hang naar authenticiteit weet te voldoen, hebt u toegang tot de harten, de hoofden en de portemonnees van uw klanten, wat uw aanbod ook is.

In Authenticiteit wordt op allerlei terreinen onderzocht hoe succesvolle ondernemingen zich identificeren met het zelfbeeld en de wensen van hun klanten. Het biedt u praktische managementtools om u en uw bedrijf verder te helpen:
? Maak een inschatting van de vermeende authenticiteit van uw bedrijf of product met gebruikmaking van nieuwe hulpmiddelen, waaronder de echt/nep?matrix.
? Ontwikkel nieuwe manieren om te appelleren aan echtheid.
? Implementeer specifieke strategieën om authenticiteit over te brengen.

James H. Gilmore en B. Joseph Pine II zijn medeoprichters van Strategic Horizons LLP, een denkstudio die bedrijven helpt om nieuwe manieren te bedenken om waarde toe te voegen. Naast hun bestseller De beleveniseconomie hebben Gilmore en Pine als redacteuren meegewerkt aan Markets of One en hebben ze geschreven voor Harvard Business Review.

'Wie [dit] boek na de laatste bladzijde dichtslaat zonder één bruikbaar idee voor de eigen onderneming, heeft te haastig gelezen.'
? Management Scope

'Authenticity is een waardige opvolger van The Experience Economy. Een aanrader voor iedereen die zich met marketing, communicatie en consumentengedrag bezighoudt.'
? Het Financieele Dagblad

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
J.H. Gilmore, B.J. Pine II
Uitgever
Academic Service
ISBN
9789052616193
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
April 2008
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
325

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht