Brand-id

inspiratieboek voor creatief denken

Prijs € 34,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Wil Michels, Ineke Huyskens

Hardback | Oktober 2007 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Inspiratieboek voor creatief denken Albert Einstein zei ooit: `Logica brengt je van A naar B, creativiteit brengt je overal!. Sterker nog; creativiteit is voor organisaties tegenwoordig niet eens meer een keuze, maar puur lijfsbehoud. Anders zullen innovatieve bedrijven die wél aandacht besteden aan creatief denken, hun plaats innemen. Toch is het zo dat veel organisaties nog steeds heel weinig tijd aan creativiteit besteden, en daardoor grote kansen missen. Want waarom is het zo belangrijk om creativiteit in je organisatie in te zetten? Hoe benut je de kracht van het kansdenken? Hoe manage je creativiteit? Dit boek bespreekt al deze vragen. En vertelt u ook hoe u met creatief denken begint. De auteurs nemen u bovendien mee naar de world of brands. Brand-id Inspiratieboek voor creatief denken staat verder vol met inspirerende opdrachten én het vertelt hoe je een creatieve sessie inricht. Brand-id is het complete boek over creativiteit en branding. Echt een must voor elk modern, creatief en competitief bedrijf dat het beste uit zichzelf en haar mensen wil halen! Dit boek is niet voor mensen die: Alles in hokjes willen stoppen Het kind in zichzelf met het badwater wegspoelen Gelukkig worden door te willen zijn als ieder ander Zich maandag al verheugen op de koopzondag Een avonturenreis kopen bij een reisbureau Weten dat er een verschil is tussen droom en daad Al 10 jaar dezelfde baan hebben die ze eigenlijk al 9 jaar niet meer leuk vinden Denken dat alles wat op het journaal komt waar is Al hun geld opzij zetten voor mogelijke tegenslagen in de toekomst Rennen om nergens te komen Continu plannen maken maar nooit in actie komen Het bestek in de afwasmachine strikt gescheiden houden Denken dat je met je ogen dicht niets ziet Iedere zondag bij hun schoonouders op visite gaan Antwoorden met `ja, maar' Geloven dat je verse jus uit een pak kunt kopen Bang zijn voor beren op de weg Denken dat fantasieën geen werkelijkheid zijn Proberen de werkelijkheid in procedures te vatten Problemen uit het verleden interessanter vinden dan kansen in de toekomst Alleen iets laten meetellen als het te meten valt Geloven dat dromen bedrog zijn.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Wil Michels, Ineke Huyskens
Uitgever
Uitgeverij Thema
ISBN
9789058713971
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Oktober 2007
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
178

Beschrijving

Inspiratieboek voor creatief denken Albert Einstein zei ooit: `Logica brengt je van A naar B, creativiteit brengt je overal!. Sterker nog; creativiteit is voor organisaties tegenwoordig niet eens meer een keuze, maar puur lijfsbehoud. Anders zullen innovatieve bedrijven die wél aandacht besteden aan creatief denken, hun plaats innemen. Toch is het zo dat veel organisaties nog steeds heel weinig tijd aan creativiteit besteden, en daardoor grote kansen missen. Want waarom is het zo belangrijk om creativiteit in je organisatie in te zetten? Hoe benut je de kracht van het kansdenken? Hoe manage je creativiteit? Dit boek bespreekt al deze vragen. En vertelt u ook hoe u met creatief denken begint. De auteurs nemen u bovendien mee naar de world of brands. Brand-id Inspiratieboek voor creatief denken staat verder vol met inspirerende opdrachten én het vertelt hoe je een creatieve sessie inricht. Brand-id is het complete boek over creativiteit en branding. Echt een must voor elk modern, creatief en competitief bedrijf dat het beste uit zichzelf en haar mensen wil halen! Dit boek is niet voor mensen die: Alles in hokjes willen stoppen Het kind in zichzelf met het badwater wegspoelen Gelukkig worden door te willen zijn als ieder ander Zich maandag al verheugen op de koopzondag Een avonturenreis kopen bij een reisbureau Weten dat er een verschil is tussen droom en daad Al 10 jaar dezelfde baan hebben die ze eigenlijk al 9 jaar niet meer leuk vinden Denken dat alles wat op het journaal komt waar is Al hun geld opzij zetten voor mogelijke tegenslagen in de toekomst Rennen om nergens te komen Continu plannen maken maar nooit in actie komen Het bestek in de afwasmachine strikt gescheiden houden Denken dat je met je ogen dicht niets ziet Iedere zondag bij hun schoonouders op visite gaan Antwoorden met `ja, maar' Geloven dat je verse jus uit een pak kunt kopen Bang zijn voor beren op de weg Denken dat fantasieën geen werkelijkheid zijn Proberen de werkelijkheid in procedures te vatten Problemen uit het verleden interessanter vinden dan kansen in de toekomst Alleen iets laten meetellen als het te meten valt Geloven dat dromen bedrog zijn.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Wil Michels, Ineke Huyskens
Uitgever
Uitgeverij Thema
ISBN
9789058713971
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Oktober 2007
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
178

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht