Business marketing

Prijs € 77,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Kees Gelderman, Hein van der Hart

Paperback | Maart 2017 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Business marketing is het standaardwerk voor iedereen die zich wil verdiepen in de mogelijkheden en de praktijk van Business-to-Business-marketing. Dit praktijkgerichte boek bevat veel oefenvoorbeelden en cases en heeft een sterke focus op de actualiteit.Waarom kiezen voor Business marketing?*Uitgebreid, praktijkgericht en overzichtelijk;*bevat de belangrijkste trends en ontwikkelingen; *met extra online ondersteuning.Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, bijvoorbeeld over het koopgedrag van organisaties en marktonderzoek, met nieuwere benaderingen, waarin de interactie tussen organisaties centraal wordt gesteld. Verder komen onderwerpen als netwerken, samenwerking en relaties aan de orde. Business marketing is ook beschikbaar als e-book.Wat is nieuw in de zesde editie van Business marketing?In deze zesde editie is er aandacht voor nieuwe vormen van aanbesteding. Daarnaast bevat het boek de nieuwste inzichten op het gebied van (online) marketing, zoals ontwikkelingen op het gebied van contentmarketing, de rol van social media en het gebruik van big data. Bovendien wordt er aandacht besteed aan Industrie 4.0, ook wel Smart Industry genoemd. Tot slot zijn er veel actuele voorbeelden opgenomen.Online ondersteuningMet de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier extra toetsvragen en opdrachten, de leerdoelen van het boek en actuele cases. Deze toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Kees Gelderman, Hein van der Hart
Uitgever
Noordhoff Uitgevers B.V.
ISBN
9789001878115
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2017
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Business marketing is het standaardwerk voor iedereen die zich wil verdiepen in de mogelijkheden en de praktijk van Business-to-Business-marketing. Dit praktijkgerichte boek bevat veel oefenvoorbeelden en cases en heeft een sterke focus op de actualiteit.

Waarom kiezen voor Business marketing?
*Uitgebreid, praktijkgericht en overzichtelijk;
*bevat de belangrijkste trends en ontwikkelingen;
*met extra online ondersteuning.

Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, bijvoorbeeld over het koopgedrag van organisaties en marktonderzoek, met nieuwere benaderingen, waarin de interactie tussen organisaties centraal wordt gesteld. Verder komen onderwerpen als netwerken, samenwerking en relaties aan de orde. Business marketing is ook beschikbaar als e-book.

Wat is nieuw in de zesde editie van Business marketing?
In deze zesde editie is er aandacht voor nieuwe vormen van aanbesteding. Daarnaast bevat het boek de nieuwste inzichten op het gebied van (online) marketing, zoals ontwikkelingen op het gebied van contentmarketing, de rol van social media en het gebruik van big data. Bovendien wordt er aandacht besteed aan Industrie 4.0, ook wel Smart Industry genoemd. Tot slot zijn er veel actuele voorbeelden opgenomen.

Online ondersteuning
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier extra toetsvragen en opdrachten, de leerdoelen van het boek en actuele cases. Deze toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Kees Gelderman, Hein van der Hart
Uitgever
Noordhoff Uitgevers B.V.
ISBN
9789001878115
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2017
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht