Businessplan op 1 A4 (e-Book)

word succesvoller met OGSM

Prijs € 8,99

Niet beschikbaar

Marc van Eck, Ellen Leenhouts, Judith Tielen

EPUB met digitaal watermerk | Januari 2013 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 1 beoordeling
Beoordeel dit boek ook!

Beschrijving

Snel en effectief plannen met OGSM! Iedereen heeft plannen. Zakelijk en privé. Maar we realiseren onze plannen vaker niet dan wel. Dat komt omdat veel plannen gewoonweg niet goed/concreet genoeg zijn en/of te weinig draagvlak hebben. Met dit boek leer je hoe je een (business)plan maakt dat wél werkt. De methodiek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja, je leest het goed: 1 A4) wat leidt van visie naar actie. Het verbindt ambitieuze doelstellingen aan concrete activiteiten. De methodiek is wereldwijd bewezen effectief. Vele personen en organisaties werken er al jarenlang mee, zoals de NASA, Procter & Gamble, Coca-Cola en Business Openers. Aan de slag dus als je nog succesvoller wilt zijn! Het voorwoord van het boek is geschreven door Isabelle Spindler-Jacobs, Directeur Retail Heineken en Topvrouw van het jaar 2010, en Jeroen Pietryga, voormalig Senior Vice President Marketing & Format Management bij Albert Heijn. Beiden zijn echte fans van OGSM. Marc en Ellen zijn tevens (co)auteur van Internal Branding in de praktijk, het boek dat in 2008 door Tijdschrift voor Marketing is uitgeroepen tot Marketingboek van het Jaar. In het voorjaar van 2013 verschijnt het vervolg op dit boek. Over de auteurs Marc van Eck, Ellen Leenhouts en Judith Tielen zijn allen partner bij strategisch marketingadviesbureau Business Openers. Zij kennen elkaar van Procter & Gamble, waar zij de OGSM-methodiek geleerd hebben. In hun adviespraktijk hebben zij de afgelopen jaren veel van hun klanten met OGSM verder geholpen. Zij geven er ook lezingen en trainingen over.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Marc van Eck, Ellen Leenhouts, Judith Tielen
Uitgever
Pearson Benelux B.V.
ISBN
9789043028127
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Januari 2013
Bestandsgrootte
5322662 bytes
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Snel en effectief plannen met OGSM! Iedereen heeft plannen. Zakelijk en privé. Maar we realiseren onze plannen vaker niet dan wel. Dat komt omdat veel plannen gewoonweg niet goed/concreet genoeg zijn en/of te weinig draagvlak hebben. Met dit boek leer je hoe je een (business)plan maakt dat wél werkt. De methodiek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja, je leest het goed: 1 A4) wat leidt van visie naar actie. Het verbindt ambitieuze doelstellingen aan concrete activiteiten. De methodiek is wereldwijd bewezen effectief. Vele personen en organisaties werken er al jarenlang mee, zoals de NASA, Procter & Gamble, Coca-Cola en Business Openers. Aan de slag dus als je nog succesvoller wilt zijn! Het voorwoord van het boek is geschreven door Isabelle Spindler-Jacobs, Directeur Retail Heineken en Topvrouw van het jaar 2010, en Jeroen Pietryga, voormalig Senior Vice President Marketing & Format Management bij Albert Heijn. Beiden zijn echte fans van OGSM. Marc en Ellen zijn tevens (co)auteur van Internal Branding in de praktijk, het boek dat in 2008 door Tijdschrift voor Marketing is uitgeroepen tot Marketingboek van het Jaar. In het voorjaar van 2013 verschijnt het vervolg op dit boek. Over de auteurs Marc van Eck, Ellen Leenhouts en Judith Tielen zijn allen partner bij strategisch marketingadviesbureau Business Openers. Zij kennen elkaar van Procter & Gamble, waar zij de OGSM-methodiek geleerd hebben. In hun adviespraktijk hebben zij de afgelopen jaren veel van hun klanten met OGSM verder geholpen. Zij geven er ook lezingen en trainingen over.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Marc van Eck, Ellen Leenhouts, Judith Tielen
Uitgever
Pearson Benelux B.V.
ISBN
9789043028127
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Januari 2013
Bestandsgrootte
5322662 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht