De conversation manager

Prijs € 27,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Steven van Belleghem

Paperback | December 2010 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De afgelopen jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders stil blijven staan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Verandering is noodzakelijk in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder wordt namelijk elke dag groter. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar wel het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten zijn noodzakelijk talenten om een Conversation Manager te worden. Het boek beschrijft aan de hand van aansprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt praktische handvatten om uw veranderingsproces binnen 48 uur te starten. U vindt hiervoor concrete tips en online tools om uw bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management en u te helpen bij uw nieuwe job: de Conversation Manager

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Steven van Belleghem
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789081516327
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
December 2010
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
222

Beschrijving

De afgelopen jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders stil blijven staan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Verandering is noodzakelijk in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder wordt namelijk elke dag groter.

Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar wel het einde van de adverteerder!



Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten zijn noodzakelijk talenten om een Conversation Manager te worden.



Het boek beschrijft aan de hand van aansprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt praktische handvatten om uw veranderingsproces binnen 48 uur te starten. U vindt hiervoor concrete tips en online tools om uw bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management en u te helpen bij uw nieuwe job: de Conversation Manager

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Steven van Belleghem
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789081516327
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
December 2010
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
222

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht