De customer delight strategie (e-Book)

enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid

Prijs € 42,50

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Jean-Pierre Thomassen

EPUB met Adobe DRM | November 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!
Let op: Betreft een e-Book met DRM beveiliging met aparte installatie instructie.

Beschrijving

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie. Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren: het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten warmte en egostreling Aan de hand van praktijkervaringen van meer dan veertig binnen- en buitenlandse organisaties en vele onderzoeken leest u hoe organisaties werken aan Customer Delight. Uit die ervaringen blijkt dat de succesvolste organisaties niet de processen, ICT en productiviteitsdoelstellingen centraal stellen bij hun bedrijfsvoering, maar de gewenste ervaring en beleving van de klant. Zij werken niet met processen, maar met klantreizen. De Customer Delight Strategie prikkelt u om op een heel andere manier naar uw organisatie, klantgerichtheid, klanten en klanttevredenheid te kijken. Tegenwoordig zijn `tevreden' en `goede service' immers niet meer goed genoeg. Succesvolle organisaties streven naar een excellente klantgerichtheid. Naar Customer Delight dus! Aanvullende informatie Over de auteur: Jean-Pierre Thomassen is managing consultant bij TNO Management Consultants. De Customer Delight Strategie is zijn elfde boek over klantgerelateerde onderwerpen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Jean-Pierre Thomassen
Uitgever
Boom
ISBN
9789013121605
Formaat
EPUB met Adobe DRM
Publicatiedatum
November 2013
Bestandsgrootte
1814141 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
197

Beschrijving

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie. Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren: het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten warmte en egostreling Aan de hand van praktijkervaringen van meer dan veertig binnen- en buitenlandse organisaties en vele onderzoeken leest u hoe organisaties werken aan Customer Delight. Uit die ervaringen blijkt dat de succesvolste organisaties niet de processen, ICT en productiviteitsdoelstellingen centraal stellen bij hun bedrijfsvoering, maar de gewenste ervaring en beleving van de klant. Zij werken niet met processen, maar met klantreizen. De Customer Delight Strategie prikkelt u om op een heel andere manier naar uw organisatie, klantgerichtheid, klanten en klanttevredenheid te kijken. Tegenwoordig zijn `tevreden' en `goede service' immers niet meer goed genoeg. Succesvolle organisaties streven naar een excellente klantgerichtheid. Naar Customer Delight dus! Aanvullende informatie Over de auteur: Jean-Pierre Thomassen is managing consultant bij TNO Management Consultants. De Customer Delight Strategie is zijn elfde boek over klantgerelateerde onderwerpen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Jean-Pierre Thomassen
Uitgever
Boom
ISBN
9789013121605
Formaat
EPUB met Adobe DRM
Publicatiedatum
November 2013
Bestandsgrootte
1814141 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
197

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht