De wereld achter de arbeidsmarktcampagne

arbeidsmarktcommunicatie in complexe organisaties

Prijs € 41,50

Uitverkocht

V. de Witte, P. van Vendeloo

Paperback | Januari 2004 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

OmschrijvingEen werkgever wordt een sterk merk als het lukt om organisatieprocessen en communicatie-uitingen naadloos op elkaar te laten aansluiten.Dat is de kernboodschap van De wereld achter de arbeidsmarktcampagne. Experts uit kringen van human resources management en de communicatiesector maken duidelijk hoe die aansluiting in de praktijk wordt gezocht en welke knelpunten daarbij worden ondervonden. Dit leidt naar een model om een gemeenschappelijke arbeidsmarktstrategie vorm te geven. Het dossier opent met een schets van ontwikkelingen die het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie, de functie P&O en de functie Communicatie hebben doorgemaakt.Arbeidsmarktcommunicatie kan een strategisch managementinstrument van formaat zijn: niet alleen om als werkgever de juiste mensen aan te spreken, maar ook om werknemers te blijven boeien en met tevreden personeel een echt sterk merk te worden.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
V. de Witte, P. van Vendeloo
Uitgever
Adfo Groep
ISBN
9789013011630
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 2004
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
97

Beschrijving

Omschrijving

Een werkgever wordt een sterk merk als het lukt om organisatieprocessen en communicatie-uitingen naadloos op elkaar te laten aansluiten.

Dat is de kernboodschap van De wereld achter de arbeidsmarktcampagne. Experts uit kringen van human resources management en de communicatiesector maken duidelijk hoe die aansluiting in de praktijk wordt gezocht en welke knelpunten daarbij worden ondervonden. Dit leidt naar een model om een gemeenschappelijke arbeidsmarktstrategie vorm te geven. Het dossier opent met een schets van ontwikkelingen die het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie, de functie P&O en de functie Communicatie hebben doorgemaakt.

Arbeidsmarktcommunicatie kan een strategisch managementinstrument van formaat zijn: niet alleen om als werkgever de juiste mensen aan te spreken, maar ook om werknemers te blijven boeien en met tevreden personeel een echt sterk merk te worden.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
V. de Witte, P. van Vendeloo
Uitgever
Adfo Groep
ISBN
9789013011630
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 2004
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
97

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht