Digitaal is het nieuwe normaal

Prijs € 22,50

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Peter Hinssen

Paperback | September 2010 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De afgelopen jaren zijn we steeds meer digitaal geworden. Wie vandaag nog over ‘een digitale camera’ spreekt, loopt hopeloos achter, jongeren hebben het immers gewoon over ‘een camera’. We zijn halverwege: vanaf nu wordt digitaal de norm.Alles wat we doen, zal één gemeenschappelijk kenmerk hebben: we verwachten dat het digitaal is. We voelen ons daarbij alsof we midden in een zwembad staan, net voor de rand van het diepe stuk. We weten dat we naar de andere kant moeten, maar we begrijpen niet hoe. Peter Hinssen analyseert de trends en neemt ons mee voor een duik in het diepe water.In Digitaal is het nieuwe normaal zien we hoe de grenzen tussen technologie en business vervagen. Met technologie alleen kun je je niet meer onderscheiden. Bedrijven of organisaties zullen op een slimme manier moeten innoveren. Een uitdaging voor creatieve ondernemers die out of the box kunnen denken. ‘De impact van de digitale revolutie in ons leven zorgt voor een copernicaanse revolutie. Peter Hinssen biedt de lezer een uitkijkpost op de barricades. Een aanrader!’Fons Van Dyck, Managing Director Think.BBDO en auteur van Het Merk Mens en De Kracht van Wit‘Peter is een van de zeldzame experts die vanuit Europa als een wereldwijde referentie wordt aangezien. Als u dit boek leest, zult u begrijpen waarom.’Geer Noels, Partner & Chief Economist Econopolis en auteur van Econoshock‘Het verhaal dat Peter Hinssen brengt is een wake-upcall voor alle mogelijke bedrijven en organisaties. Met pakkende voorbeelden en levensechte verhalen.’Philippe Naert, Dean Antwerp Management School, Former Dean INSEAD, Nyenrode University & TiasNimbas Business SchoolPeter Hinssen is ondernemer, adviseur, spreker en schrijver. Hij is een van Europa’s meest gevraagde visionairs op het vlak van de impact die technologie heeft op de maatschappij in het algemeen en het bedrijfsleven in het bijzonder. Hij treedt regelmatig op als spreker en consultant over de adoptie van technologie door consumenten en de fusie tussen business en IT. Peter is als lesgever verbonden aan de London Business School (UK), TiasNimbas Business School (NL en D) en Vlerick Leuven Gent Management School (B). Hij si voorzitter van Across Technology NV. In 2008 publiceerde hij het succesvolle boek Business/IT Fusion

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Peter Hinssen
Uitgever
Spectrum
ISBN
9789077445259
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
September 2010
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
192

Beschrijving

De afgelopen jaren zijn we steeds meer digitaal geworden. Wie vandaag nog over ‘een digitale camera’ spreekt, loopt hopeloos achter, jongeren hebben het immers gewoon over ‘een camera’. We zijn halverwege: vanaf nu wordt digitaal de norm.



Alles wat we doen, zal één gemeenschappelijk kenmerk hebben: we verwachten dat het digitaal is. We voelen ons daarbij alsof we midden in een zwembad staan, net voor de rand van het diepe stuk. We weten dat we naar de andere kant moeten, maar we begrijpen niet hoe. Peter Hinssen analyseert de trends en neemt ons mee voor een duik in het diepe water.



In Digitaal is het nieuwe normaal zien we hoe de grenzen tussen technologie en business vervagen. Met technologie alleen kun je je niet meer onderscheiden. Bedrijven of organisaties zullen op een slimme manier moeten innoveren. Een uitdaging voor creatieve ondernemers die out of the box kunnen denken.



‘De impact van de digitale revolutie in ons leven zorgt voor een copernicaanse revolutie. Peter Hinssen biedt de lezer een uitkijkpost op de barricades. Een aanrader!’

Fons Van Dyck, Managing Director Think.BBDO en auteur van Het Merk Mens en De Kracht van Wit



‘Peter is een van de zeldzame experts die vanuit Europa als een wereldwijde referentie wordt aangezien. Als u dit boek leest, zult u begrijpen waarom.’

Geer Noels, Partner & Chief Economist Econopolis en auteur van Econoshock



‘Het verhaal dat Peter Hinssen brengt is een wake-upcall voor alle mogelijke bedrijven en organisaties. Met pakkende voorbeelden en levensechte verhalen.’

Philippe Naert, Dean Antwerp Management School, Former Dean INSEAD, Nyenrode University & TiasNimbas Business School



Peter Hinssen is ondernemer, adviseur, spreker en schrijver. Hij is een van Europa’s meest gevraagde visionairs op het vlak van de impact die technologie heeft op de maatschappij in het algemeen en het bedrijfsleven in het bijzonder. Hij treedt regelmatig op als spreker en consultant over de adoptie van technologie door consumenten en de fusie tussen business en IT. Peter is als lesgever verbonden aan de London Business School (UK), TiasNimbas Business School (NL en D) en Vlerick Leuven Gent Management School (B). Hij si voorzitter van Across Technology NV. In 2008 publiceerde hij het succesvolle boek Business/IT Fusion

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Peter Hinssen
Uitgever
Spectrum
ISBN
9789077445259
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
September 2010
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
192

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht