Digitale marketing en commerce

Strategische en praktische grondslagen voor een technologische omnichannel wereld

Prijs € 79,95

Uitverkocht

Emile Lancée

Hardback | November 2019 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Zie je door de augmented funnel soms het hyper reality e-profile niet meer? Vreesch niet, want hulp is nabij. In de vorm van dit boek, om precies te zijn. Gewoon old school op papier, want hoe eerder we van al die ongemakkelijke natuur verlost zijn (kudos, Bolsonaro, jij visionaire rakker!), hoe sneller we datacenters kunnen bijprikken. Die zijn hard nodig, want hoewel we in de slaapkamer (nog) wel eens physical willen worden, zijn we stiekem geëvolueerd naar digital beings. Ik ben online. Dus ik besta. En denken zelf? Dat proces outsourcen we aan welopgevoede algoritmen die inmiddels veel eerder en beter weten waar we op welk moment behoefte aan hebben. ‘Bedankt voor die blumen’, brein! En bedankt, digitale marketeers dat jullie ons leven elke dag een beetje leuker en makkelijker maken. Hoe ook jij je tot zo’n alom geliefde digitale marketeer kunt ontwikkelen, ontdek je in Digitale Marketing en Commerce, de happy slapping academische digitale marketingbijbel. De data vliegt je om de oren! Naast usual suspects als eWOM, reviews en ratings, businessmodellen en personalisatie, zoomt deze editie in op huidige en (durf ik het aan? jazeker!) toekomstige marketing en commerce trends. Augmented reality, influencer marketing, blockchain, crypto, e-profiling, branded apps, kanaalmigratie, hyper reality, deep learning, nano payments en digitale kennisfusie? Dit boek behandelt topics waar zelfs Iraanse kernfusie-experts een spontane brain meltdown van krijgen. En ja, alle inzichten worden met rauwe data en onbespoten wetenschappelijke feiten onderbouwd – het boek bevat ruim 200 grafieken en modellen. Die voor de leuk (lering ende vermaeck!) worden afgewisseld met beetgare succes- en faalverhalen. Happen maar!

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Emile Lancée
Uitgever
Lancee Enterprises
ISBN
9789082126068
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
November 2019
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
608

Beschrijving

Zie je door de augmented funnel soms het hyper reality e-profile niet meer? Vreesch niet, want hulp is nabij. In de vorm van dit boek, om precies te zijn. Gewoon old school op papier, want hoe eerder we van al die ongemakkelijke natuur verlost zijn (kudos, Bolsonaro, jij visionaire rakker!), hoe sneller we datacenters kunnen bijprikken. Die zijn hard nodig, want hoewel we in de slaapkamer (nog) wel eens physical willen worden, zijn we stiekem geëvolueerd naar digital beings. Ik ben online. Dus ik besta. En denken zelf? Dat proces outsourcen we aan welopgevoede algoritmen die inmiddels veel eerder en beter weten waar we op welk moment behoefte aan hebben. ‘Bedankt voor die blumen’, brein! En bedankt, digitale marketeers dat jullie ons leven elke dag een beetje leuker en makkelijker maken. Hoe ook jij je tot zo’n alom geliefde digitale marketeer kunt ontwikkelen, ontdek je in Digitale Marketing en Commerce, de happy slapping academische digitale marketingbijbel. De data vliegt je om de oren! Naast usual suspects als eWOM, reviews en ratings, businessmodellen en personalisatie, zoomt deze editie in op huidige en (durf ik het aan? jazeker!) toekomstige marketing en commerce trends. Augmented reality, influencer marketing, blockchain, crypto, e-profiling, branded apps, kanaalmigratie, hyper reality, deep learning, nano payments en digitale kennisfusie? Dit boek behandelt topics waar zelfs Iraanse kernfusie-experts een spontane brain meltdown van krijgen. En ja, alle inzichten worden met rauwe data en onbespoten wetenschappelijke feiten onderbouwd – het boek bevat ruim 200 grafieken en modellen. Die voor de leuk (lering ende vermaeck!) worden afgewisseld met beetgare succes- en faalverhalen. Happen maar!

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Emile Lancée
Uitgever
Lancee Enterprises
ISBN
9789082126068
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
November 2019
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
608

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht