Durf te doen

via social media naar de netwerksamenleving

Prijs € 17,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Petra de Boevere

Hardback | November 2011 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Social media is al lang niet meer slechts de verzamelnaam van alle online platformen die er zijn. Het staat ook voor alles wat mensen samen online doen. Het heeft inmiddels zijn plek ingenomen naast tv, radio en kranten. Steeds meer mensen en bedrijven beginnen te snappen dat online niet een andere dimensie is, maar dat de on- en offlinewerelden met elkaar verweven zijn. Dat online gewoon offline is, maar dan met een groter bereik en betere toegankelijkheid. Bedrijven die social media goed weten te implementeren in hun bedrijfsvoering, doen aan social business of het nieuwe ondernemen. Maar eigenlijk is dit helemaal niet zo nieuw. Het ondernemen gaat namelijk weer terug naar de basis, waar persoonlijk contact en aandacht weer belangrijk worden. Iets wat winkeliers in dorpen al eeuwen deden en nog steeds doen. De hele wereld is een dorp geworden. Dit dwingt bedrijven dan ook steeds vaker om het echte verhaal te vertellen. Al slaagt de een daar een stuk beter in dan de ander. En waarom slaan grote bedrijven hier vaak de plank bij mis, terwijl kleine ondernemers dit van nature goed lijken te doen? Wat is de kracht van social media die zij weten te benutten en wat kun jij daarvan leren? In Durf te doen leert Petra de Boevere je niet alleen hoe je een goede moderne storyteller wordt, maar ook hoe je echt goed social business bedrijft en hoe je zelf succesvoller kunt worden door de inzet van social media. Dit doet ze aan de hand van verhalen over haar eigen geslaagde projecten als #Twosé en #plan2012, maar ook aan de hand van projecten van KLM, #durftevragen en vele anderen. Durf te doen is het logische vervolg op Meisje van de Slijterij maar is afzonderlijk te lezen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Petra de Boevere
Uitgever
Lev.
ISBN
9789400500556
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
November 2011
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Social media is al lang niet meer slechts de verzamelnaam van alle online platformen die er zijn. Het staat ook voor alles wat mensen samen online doen. Het heeft inmiddels zijn plek ingenomen naast tv, radio en kranten. Steeds meer mensen en bedrijven beginnen te snappen dat online niet een andere dimensie is, maar dat de on- en offlinewerelden met elkaar verweven zijn. Dat online gewoon offline is, maar dan met een groter bereik en betere toegankelijkheid.



Bedrijven die social media goed weten te implementeren in hun bedrijfsvoering, doen aan social business of het nieuwe ondernemen. Maar eigenlijk is dit helemaal niet zo nieuw. Het ondernemen gaat namelijk weer terug naar de basis, waar persoonlijk contact en aandacht weer belangrijk worden. Iets wat winkeliers in dorpen al eeuwen deden en nog steeds doen. De hele wereld is een dorp geworden.



Dit dwingt bedrijven dan ook steeds vaker om het echte verhaal te vertellen. Al slaagt de een daar een stuk beter in dan de ander. En waarom slaan grote bedrijven hier vaak de plank bij mis, terwijl kleine ondernemers dit van nature goed lijken te doen? Wat is de kracht van social media die zij weten te benutten en wat kun jij daarvan leren?



In Durf te doen leert Petra de Boevere je niet alleen hoe je een goede moderne storyteller wordt, maar ook hoe je echt goed social business bedrijft en hoe je zelf succesvoller kunt worden door de inzet van social media. Dit doet ze aan de hand van verhalen over haar eigen geslaagde projecten als #Twosé en #plan2012, maar ook aan de hand van projecten van KLM, #durftevragen en vele anderen.



Durf te doen is het logische vervolg op Meisje van de Slijterij maar is afzonderlijk te lezen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Petra de Boevere
Uitgever
Lev.
ISBN
9789400500556
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
November 2011
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht