Gebiedsmarketing

kiezen voor een succesvolle toekomst voor locatie, wijk en stad

Prijs € 22,50

Uitverkocht

M. Buhrs, M. van Wingerden

Hardback | Maart 2008 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Steden, wijken, bedrijfsterreinen en nieuwbouwprojecten worden tegenwoordig steeds meer als merken in de markt gezet, zodat ze zich kunnen onderscheiden van de concurrentie. Gebeurde dit vroeger door snel een promotiecampagne in elkaar te draaien (`Gemeente Huppeldepup: Centrum van de wereld'), tegenwoordig gebeurt dit meer en meer op een professionele en onderbouwde manier. Gemeenten, ontwikkelaars, corporaties, VVV's, maar ook architecten, stedenbouwkundigen en communicatiebureaus zijn er vanuit hun eigen discipline mee aan de slag gegaan. Hoe beter een gebied is gepositioneerd, des te beter een gebied is te ontwikkelen, en te communiceren naar bewoners, bedrijven, recreanten of investeerders.In dit boek wordt een methodiek gepresenteerd om tot de positionering, branding, ontwikkeling en promotiestrategie te komen. De methodiek bestaat uit een zevenstappenplan en is direct toepasbaar.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
M. Buhrs, M. van Wingerden
Uitgever
Scriptum
ISBN
9789055945887
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Maart 2008
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
184

Beschrijving

Steden, wijken, bedrijfsterreinen en nieuwbouwprojecten worden tegenwoordig steeds meer als merken in de markt gezet, zodat ze zich kunnen onderscheiden van de concurrentie. Gebeurde dit vroeger door snel een promotiecampagne in elkaar te draaien (`Gemeente Huppeldepup: Centrum van de wereld'), tegenwoordig gebeurt dit meer en meer op een professionele en onderbouwde manier. Gemeenten, ontwikkelaars, corporaties, VVV's, maar ook architecten, stedenbouwkundigen en communicatiebureaus zijn er vanuit hun eigen discipline mee aan de slag gegaan. Hoe beter een gebied is gepositioneerd, des te beter een gebied is te ontwikkelen, en te communiceren naar bewoners, bedrijven, recreanten of investeerders.
In dit boek wordt een methodiek gepresenteerd om tot de positionering, branding, ontwikkeling en promotiestrategie te komen. De methodiek bestaat uit een zevenstappenplan en is direct toepasbaar.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
M. Buhrs, M. van Wingerden
Uitgever
Scriptum
ISBN
9789055945887
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Maart 2008
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
184

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht