Handboek content strategie

content strategisch inzetten

Prijs € 32,50

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Patrick Petersen

Paperback | Juli 2013 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 3 beoordelingen
Beoordeel dit boek ook!

Beschrijving

Het Handboek Content Marketing (#HCS) is een boek dat de lezer van strategie, via operationalisatie naar een creatieve tactiek helpt.Het HCS is niet zomaar een boek maar een crossmediale beleving met een eigen Pinterestpagina, blog. Het boek biedt diverse cases zowel profit als non-profit en extra voorbeelden; actuele cijfers, onderzoeken, rapporten en aanvullende presentatiesDe structuur van het HCS leidt tot een content strategie plan. Het boek biedt hulp, richtlijnen en inspiratie door middel van diverse modellen voor de opzet van een content marketing campagne; het bepalen van een content strategie; het analyseren van social influence; het maken van creatieve engaging content die boeit en bindt; het kunnen analyseren van inspanningen op gebied van content marketing; inspirate, voorbeelden en cases van succesvolle campagnes en content strategie; het leren kennen van diverse praktische tools; het opzetten van een strategisch plan.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Patrick Petersen
Uitgever
Adfo Groep
ISBN
9789491560491
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
210

Beschrijving

Het Handboek Content Marketing (#HCS) is een boek dat de lezer van strategie, via operationalisatie naar een creatieve tactiek helpt.
Het HCS is niet zomaar een boek maar een crossmediale beleving met een eigen Pinterestpagina, blog. Het boek biedt diverse cases zowel profit als non-profit en extra voorbeelden; actuele cijfers, onderzoeken, rapporten en aanvullende presentaties
De structuur van het HCS leidt tot een content strategie plan.
Het boek biedt hulp, richtlijnen en inspiratie door middel van
diverse modellen voor de opzet van een content marketing campagne;
het bepalen van een content strategie;
het analyseren van social influence;
het maken van creatieve engaging content die boeit en bindt;
het kunnen analyseren van inspanningen op gebied van content marketing;
inspirate, voorbeelden en cases van succesvolle campagnes en content strategie;
het leren kennen van diverse praktische tools;
het opzetten van een strategisch plan.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Patrick Petersen
Uitgever
Adfo Groep
ISBN
9789491560491
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
210

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht