Handboek ContentStrategie

boeien en binden met een praktische contentstrategie

Prijs € 33,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Patrick Petersen

Paperback | December 2014 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 3 beoordelingen
Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Bestseller auteur, ondernemer, columnist, consultant, spreker en docent Patrick Petersen (1972) is ervaren online en content strateeg. Hij is praktiseert zijn ervaring en inzichten als docent online strategie, social media, content strategie maar vooral als online marketeer. Petersen denkt en schrijft doelgericht vanuit de mix van middelen en is op Twitter beter bekend als @Onlinemarketeer. Ook is hij energiek content creator, content curator en storyteller. De auteur is bekend van zijn bestseller Handboek Online Marketing. Met zijn bureaus AtMost.nl en AtMost.TV voorziet de expert organisaties zoals Educator, de Heineken Music Hall, De Hypotheekshop, Heijmans, Obvion, Bouwfonds, DELTA, Dynamis, Hästens, SNS Reaal, Gemeente Rotterdam, de Roterogroep van een werkende content strategie. De bevlogen online marketeer is tevens fanatiek (video)blogger op onder andere Marketingfacts.nl, DutchCowboys.nl,TheNextWeb.nl en SocialMedia.nl. In het kader van visual storytelling maakt hij met AtMost.TV honderden video's per jaar die in content campagnes effectief worden ingezet. Het Handboek Content Strategie (#HCS) neemt de gebruiker mee in een boeiend verhaal dat voor bewustwording, betrokkenheid, beslissing en binding zorgt. Modellen, onderzoeken, voorbeelden en cases nemen de lezer mee langs mee in een vertaalslag van content strategie naar content marketing naar tactiek en campagne. De branded, naar curated en user generated content, de tactieken voor meer engaging content en een groot aantal marketingmodellen helpen de lezer een strategie om te zetten tot een content marketingcampagne. Het 6C-model, het SOCCER-model, het positieve effect op de zoekmachinemarketing en social influence plus Petersen zijn model van Boeien & Binden vormen een rode draad. Het management- en studieboek is gevuld met infographics, grafi sche modellen en meer illustraties die boeien. Cases komen onder andere van de hand van Landal GreenParks, Philips, De Hypotheekshop,AtMost.TV en de TU Delft. Het handboek predikt waar het over praat; zo is het #HCS vindbaar op Twitter (@HandboekContent), kent het boek een eigen Pinterest vol infographics en visuele aanvullingen bij het boek. De blog www.handboekcontentstrategie.nl biedt ook nog eens extra video's, presentaties en webseminars die zo een het Handboek Content Strategie een relevant crossmediaal karakter geven. Kan jij boeien en binden?

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Patrick Petersen
Uitgever
Boom
ISBN
9789491560866
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
December 2014
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Bestseller auteur, ondernemer, columnist, consultant, spreker en docent Patrick Petersen (1972) is ervaren online en content strateeg. Hij is praktiseert zijn ervaring en inzichten als docent online strategie, social media, content strategie maar vooral als online marketeer. Petersen denkt en schrijft doelgericht vanuit de mix van middelen en is op Twitter beter bekend als @Onlinemarketeer. Ook is hij energiek content creator, content curator en storyteller. De auteur is bekend van zijn bestseller Handboek Online Marketing. Met zijn bureaus AtMost.nl en AtMost.TV voorziet de expert organisaties zoals Educator, de Heineken Music Hall, De Hypotheekshop, Heijmans, Obvion, Bouwfonds, DELTA, Dynamis, Hästens, SNS Reaal, Gemeente Rotterdam, de Roterogroep van een werkende content strategie. De bevlogen online marketeer is tevens fanatiek (video)blogger op onder andere Marketingfacts.nl, DutchCowboys.nl,TheNextWeb.nl en SocialMedia.nl. In het kader van visual storytelling maakt hij met AtMost.TV honderden video's per jaar die in content campagnes effectief worden ingezet. Het Handboek Content Strategie (#HCS) neemt de gebruiker mee in een boeiend verhaal dat voor bewustwording, betrokkenheid, beslissing en binding zorgt. Modellen, onderzoeken, voorbeelden en cases nemen de lezer mee langs mee in een vertaalslag van content strategie naar content marketing naar tactiek en campagne. De branded, naar curated en user generated content, de tactieken voor meer engaging content en een groot aantal marketingmodellen helpen de lezer een strategie om te zetten tot een content marketingcampagne. Het 6C-model, het SOCCER-model, het positieve effect op de zoekmachinemarketing en social influence plus Petersen zijn model van Boeien & Binden vormen een rode draad. Het management- en studieboek is gevuld met infographics, grafi sche modellen en meer illustraties die boeien. Cases komen onder andere van de hand van Landal GreenParks, Philips, De Hypotheekshop,AtMost.TV en de TU Delft. Het handboek predikt waar het over praat; zo is het #HCS vindbaar op Twitter (@HandboekContent), kent het boek een eigen Pinterest vol infographics en visuele aanvullingen bij het boek. De blog www.handboekcontentstrategie.nl biedt ook nog eens extra video's, presentaties en webseminars die zo een het Handboek Content Strategie een relevant crossmediaal karakter geven. Kan jij boeien en binden?

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Patrick Petersen
Uitgever
Boom
ISBN
9789491560866
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
December 2014
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht