Handboek e-business (e-Book)

digitaal in het centrum van elke strategie

Prijs € 40,95
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:

Boudewijn Raessens

EPUB met digitaal watermerk | Augustus 2015 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Beter presterende bedrijven vinden voortdurend manieren om de input van de klant te verzamelen en te gebruiken. Succesvolle bedrijven creëren waarde voor de klant, voor de medewerkers, voor de investeerders en voor de samenleving. De winnaars van de toekomst zijn bedrijven die online en offline echt weten te integreren, die waarde bieden op verschillende momenten en daardoor relevant zijn voor de klant. ‘Je gaat het pas zien als je het door hebt’, zei Johan Cruijff. Strategie gaat beperkt over de huidige situatie, het gaat veel meer over het begrijpen van de toekomstige situatie; geen analyse van het verleden, maar een voorbereiding op de toekomst. In Handboek e-business leer je meer over de invloed van ICT op vandaag en morgen. De toekomst is ‘connected’, mensen en machines zijn via internet met elkaar verbonden. Digitale transformatie is het verbinden van de fysieke en de virtuele wereld. Dit nieuw netwerk is het ‘internet of things’, wat een verschuiving met zich meebrengt van dingen naar ervaringen, van functies naar gebruiksgemak. Het is the age of algorithms. Voor een organisatie is het van belang om te leren omgaan met de enorme explosie van data met als doel het personaliseren van producten en diensten. Met het toenemend belang van ICT binnen de strategie, verandert de manier waarop organisaties ermee omgaan. Niet langer zien we ICT aan de zijlijn als dienstverlener. ICT is ‘top of mind’ bij directie, marketing en andere disciplines. Handboek e-business geeft de manager vele voorbeelden en handvatten om ‘digitaal’ in het centrum van elke strategie te plaatsen. Dr. Boudewijn Raessens observeert en interpreteert ontwikkelingen op het gebied van ‘connectiviteit’, innovatie, technologie, (e-)business en marketing. Hij bezit de vaardigheid om te schakelen tussen relevante praktische details en strategie. Andere publicaties van hem zijn Ondernemen in een veranderende wereld en Toekomstonderzoek, basis voor actie.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Boudewijn Raessens
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789462742550
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Augustus 2015
Bestandsgrootte
70485995 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
265

Beschrijving

Beter presterende bedrijven vinden voortdurend manieren om de input van de klant te verzamelen en te gebruiken. Succesvolle bedrijven creëren waarde voor de klant, voor de medewerkers, voor de investeerders en voor de samenleving. De winnaars van de toekomst zijn bedrijven die online en offline echt weten te integreren, die waarde bieden op verschillende momenten en daardoor relevant zijn voor de klant. ‘Je gaat het pas zien als je het door hebt’, zei Johan Cruijff. Strategie gaat beperkt over de huidige situatie, het gaat veel meer over het begrijpen van de toekomstige situatie; geen analyse van het verleden, maar een voorbereiding op de toekomst. In Handboek e-business leer je meer over de invloed van ICT op vandaag en morgen. De toekomst is ‘connected’, mensen en machines zijn via internet met elkaar verbonden. Digitale transformatie is het verbinden van de fysieke en de virtuele wereld. Dit nieuw netwerk is het ‘internet of things’, wat een verschuiving met zich meebrengt van dingen naar ervaringen, van functies naar gebruiksgemak. Het is the age of algorithms. Voor een organisatie is het van belang om te leren omgaan met de enorme explosie van data met als doel het personaliseren van producten en diensten. Met het toenemend belang van ICT binnen de strategie, verandert de manier waarop organisaties ermee omgaan. Niet langer zien we ICT aan de zijlijn als dienstverlener. ICT is ‘top of mind’ bij directie, marketing en andere disciplines. Handboek e-business geeft de manager vele voorbeelden en handvatten om ‘digitaal’ in het centrum van elke strategie te plaatsen. Dr. Boudewijn Raessens observeert en interpreteert ontwikkelingen op het gebied van ‘connectiviteit’, innovatie, technologie, (e-)business en marketing. Hij bezit de vaardigheid om te schakelen tussen relevante praktische details en strategie. Andere publicaties van hem zijn Ondernemen in een veranderende wereld en Toekomstonderzoek, basis voor actie.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Boudewijn Raessens
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789462742550
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Augustus 2015
Bestandsgrootte
70485995 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
265

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht