Handboek Online Marketing

Prijs € 37,50

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Patrick Petersen

Paperback | Juli 2010 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 5 beoordelingen
Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Het Handboek Online Marketing (HOM) is een praktisch management- en studieboek dat bol staat van de cijfers, feiten, do's & don'ts, praktijkvoorbeelden, interviews, modellen en cases. Het handboek maakt een einde aan hetblindelings inzetten van 'zomaar wat online instrumenten'. De HOM propageerteen gestructureerde inzet van een doordachte online marketingmix -gekoppeldaan de organisatiedoelen- en is een must voor elke internetprofessional dieinternet planmatig en doelgericht in wil gaan zetten. Leer de traditioneleP's omzetten naar moderne C's. Leer online koppelen aan offline en maak kennismet de voor- en nadelen van online marketinggereedschappen zoals Social Media,Zoekmachinemarketing, E-mailmarketing, Microsites, Usability voor het Web,Virale marketing, Online Video Advertising en Mobiele marketing.De tientallen video's een aanvullingen op de ondersteunende sitewww.handboekonlinemarketing.nl onderstrepen de toon van het boek:scoren met een juiste online marketingmix.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Patrick Petersen
Uitgever
Adformatie Groep
ISBN
9789013077346
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2010
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
399

Beschrijving

Het Handboek Online Marketing (HOM) is een praktisch management- en studieboek dat bol staat van de cijfers, feiten, do's & don'ts, praktijkvoorbeelden, interviews, modellen en cases. Het handboek maakt een einde aan het
blindelings inzetten van 'zomaar wat online instrumenten'. De HOM propageert
een gestructureerde inzet van een doordachte online marketingmix -gekoppeld
aan de organisatiedoelen- en is een must voor elke internetprofessional die
internet planmatig en doelgericht in wil gaan zetten. Leer de traditionele
P's omzetten naar moderne C's. Leer online koppelen aan offline en maak kennis
met de voor- en nadelen van online marketinggereedschappen zoals Social Media,
Zoekmachinemarketing, E-mailmarketing, Microsites, Usability voor het Web,
Virale marketing, Online Video Advertising en Mobiele marketing.
De tientallen video's een aanvullingen op de ondersteunende site
www.handboekonlinemarketing.nl onderstrepen de toon van het boek:
scoren met een juiste online marketingmix.


Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Patrick Petersen
Uitgever
Adformatie Groep
ISBN
9789013077346
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2010
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
399

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht