Handboek online marketing

HOM3 praktische lessen om een expert te worden

Prijs € 37,50

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Patrick Petersen

Paperback | Januari 2013 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 5 beoordelingen
Beoordeel dit boek ook!

Beschrijving

Het voor de PIM Marketingliteratuurprijs genomineerde Handboek Online Marketing deel 3 (januari 2013) is een totaal herzien en aangepaste en vooral verbeterde versie van het Handboek Online Marketing. De bijbehorende -voor de mobiel geschikte- weblog www.handboekonlinemarketing.nl kent reeds 1000+ artikelen, presentatiemateriaal, infographics en video's die het boek actueel en crossmediaal maken.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Patrick Petersen
Uitgever
Adformatie Groep
ISBN
9789491560286
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

In het HOM3 worden bewezen sterke middelen zoals mobile marketing en m-commerce, sociale media met social selling, social search en social content sterk uitgediept met daarbij tevens een groot aantal aansprekende cases. De eerste hoofdstukken kennen meer en vooral stevige business- en online marketingmodellen zoals Osterwald, Online Strategymap, het MBTI-model
Het hoofdstuk kent Contentstrategie is een zeer uitgebreid hoofdstuk met daarin de praktische inzet van een contentbeleid voor bijvoorbeeld sociale media, maar ook de onderdelinge werking van content bij een multichannel aanpak in de online marketingmix. Het campagnemaken met visuele contentplatformen zoals Pinterest en Instagram maar ook het maken van bijvoorbeeld virale videocontent komt praktisch en uitgebreid aan bod. Cijfers, trendgrafieken, voorspellingen en exclusieve infographics vormen een moderne saus. Dit alles met -waar relevant- zoveel mogelijks afgeteste tools die voor scherpe metrics zorgen.

Het HOM3 kent veel interviews met specialisten die cases en visies kracht bij zetten. Ook delen zij open hun ervaringen en tips voor optimale online inzet van bijvoorbeeld campagnes.
Cases zijn opgedeeld in b2b, b2c en overheidscases van organisaties zoals T-Mobile, Bouwfonds, RTL Nederland, Philips, IAB, Adobe, Adformatie, Heijmans, Heineken Music Hall, De Hypotheekshop en bol.com.

In HOM3 wordt er gebruik gemaakt van QR-codes voor het snel schakelen naar de online bijlagen. Nieuw op de blog zijn extra presentaties (Slideshares) met visies en praktische presentaties van modellen. Hiernaast kent het HOM3 exclusieve infographics die ontwikkelingen, trends en theorieën visueel maken. Het 100% opnieuw opgemaakte en ontworpen marketingboek kent een aanbod van unieke illustraties.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Patrick Petersen
Uitgever
Adformatie Groep
ISBN
9789491560286
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht