Juridische PR

hoe media te gebruiken om uw rechtszaak te beïnvloeden?

Prijs € 15,50

Uitverkocht

R.H. Leurs

Paperback | Maart 2011 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De media spelen tegenwoordig een grote rol bij juridische geschillen. Media hebben niet alleen invloed op de reputatie van personen en organisaties; media kunnen daadwerkelijk ook de uitkomst van juridische geschillen beïnvloeden. Denk bijvoorbeeld aan het publiekelijk tot schikking dwingen van uw opponent, het werven van getuigen of juist het onder druk zetten van potentiële getuigen van de tegenpartij en het indammen van claims wegens aansprakelijkheid. Daarom zetten het OM en enkele advocaten sinds een paar jaar media in om juridische geschillen te beïnvloeden. Nu is er voor het eerst ook een concrete handleiding beschikbaar voor juristen, communicatiespecialisten en hun cliënten, van individu tot multinational. In dit boek staat het Media/Trial©-programma centraal: een volwaardig systeem van communicatiemiddelen die helpen bij het winnen van juridische geschillen. Het bestaat uit drie aspecten: strategievorming voor juridische PR, tactieken voor de omgang met media en het organisatorische aspect van uw juridische PR. Het is evenzeer relevant voor strafrechtelijke als civiele procedures, zowel in eerste aanleg, hoger beroep als cassatie. Kortom, het Media/Trial©-programma biedt u een concrete handleiding bij het opstellen van het PR-plan dat specifiek bij uw juridische situatie past.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
R.H. Leurs
Uitgever
Boom Juridische uitgevers
ISBN
9789089744173
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2011
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
56

Beschrijving

De media spelen tegenwoordig een grote rol bij juridische geschillen. Media hebben niet alleen invloed op de reputatie van personen en organisaties; media kunnen daadwerkelijk ook de uitkomst van juridische geschillen beïnvloeden. Denk bijvoorbeeld aan het publiekelijk tot schikking dwingen van uw opponent, het werven van getuigen of juist het onder druk zetten van potentiële getuigen van de tegenpartij en het indammen van claims wegens aansprakelijkheid. Daarom zetten het OM en enkele advocaten sinds een paar jaar media in om juridische geschillen te beïnvloeden. Nu is er voor het eerst ook een concrete handleiding beschikbaar voor juristen, communicatiespecialisten en hun cliënten, van individu tot multinational. In dit boek staat het Media/Trial©-programma centraal: een volwaardig systeem van communicatiemiddelen die helpen bij het winnen van juridische geschillen. Het bestaat uit drie aspecten: strategievorming voor juridische PR, tactieken voor de omgang met media en het organisatorische aspect van uw juridische PR. Het is evenzeer relevant voor strafrechtelijke als civiele procedures, zowel in eerste aanleg, hoger beroep als cassatie. Kortom, het Media/Trial©-programma biedt u een concrete handleiding bij het opstellen van het PR-plan dat specifiek bij uw juridische situatie past.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
R.H. Leurs
Uitgever
Boom Juridische uitgevers
ISBN
9789089744173
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2011
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
56

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht