Marketing

een inleiding in een dynamisch vakgebied

Prijs € 32,00

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Stefan Renkema

Paperback | April 2011 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online. En sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt is cruciaal voor de marketeer, meer dan ooit. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Marketing. Inleiding in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer? • toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen; • extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces; • aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement; • actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten; • per hoofdstuk een boeiende case, waardoor de theorie tot leven komt. Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Stefan Renkema
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789059316799
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
April 2011
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
192

Beschrijving

De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online. En sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt is cruciaal voor de marketeer, meer dan ooit. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Marketing. Inleiding in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer? • toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen; • extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces; • aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement; • actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten; • per hoofdstuk een boeiende case, waardoor de theorie tot leven komt. Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Stefan Renkema
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789059316799
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
April 2011
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
192

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht