Marketing Kernstof opgaven

Prijs € 38,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Hans Vosmer, John Smal

Paperback | April 2016 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Marketing Kernstof is een introductie in het vakgebied marketing en laat je kennismaken met de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Praktijkgericht, heel compleet en tóch compact. Door dit opgavenboek bij het boek te gebruiken, kun je je de theorie uit het boek nog beter eigen maken.Waarom kiezen voor Marketing Kernstof?*sluit aan bij NIMA A-exameneisen;*opgavenboek met circa 600 meerkeuzevragen;*inclusief unieke code voor Prepzone, met handige extra toetsen, flitscolleges en begrippentrainer.Het boek bestaat uit negen delen en besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag, en markt- en marketingonderzoek. Je komt meer te weten over zaken als productontwikkeling, prijsdoelstellingen, distributie en communicatie. Die kennis heb je zeker nodig voor een carrière als marketeer. In het eerste deel van het opgavenboek vind je circa 600 meerkeuzevragen. Dit zijn vragen uit de NIMA-examens van de afgelopen jaren. In het tweede en derde deel van het boek komen achtereenvolgens een actueel voorbeeldexamen en praktijksituaties (cases) aan bod. Ook hier gaat het om originele vraagstukken uit de NIMA-examens van de afgelopen jaren. Zo kun je je kennis van de leerstof goed toetsen. Erg handig bij je tentamen- of examenvoorbereiding!In deze achtste editie van Marketing Kernstof volgen de auteurs de meest recente NIMA-exameneisen voor de examens voor de module NIMA A1 Marketing Medewerker en de specialisatiemodule NIMA A2 Marketing Medewerker. Het Marketing Kernstof - Opgavenboek is ook verkrijgbaar als e-book.Online ondersteuningVoorin het boek staat een code waarmee je toegang krijgt tot Prepzone, een rijke digitale leeromgeving. Hier vind je allerlei toetsvragen, cases, opdrachten, flitscolleges, een begrippentrainer en extra studiemateriaal. Zo kun je je nóg beter voorbereiden op je tentamens!

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Hans Vosmer, John Smal
Uitgever
Noordhoff Uitgevers B.V.
ISBN
9789001862916
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
April 2016
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Marketing Kernstof is een introductie in het vakgebied marketing en laat je kennismaken met de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Praktijkgericht, heel compleet en tóch compact. Door dit opgavenboek bij het boek te gebruiken, kun je je de theorie uit het boek nog beter eigen maken.

Waarom kiezen voor Marketing Kernstof?

*sluit aan bij NIMA A-exameneisen;
*opgavenboek met circa 600 meerkeuzevragen;
*inclusief unieke code voor Prepzone, met handige extra toetsen, flitscolleges en begrippentrainer.

Het boek bestaat uit negen delen en besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag, en markt- en marketingonderzoek. Je komt meer te weten over zaken als productontwikkeling, prijsdoelstellingen, distributie en communicatie. Die kennis heb je zeker nodig voor een carrière als marketeer.

In het eerste deel van het opgavenboek vind je circa 600 meerkeuzevragen. Dit zijn vragen uit de NIMA-examens van de afgelopen jaren. In het tweede en derde deel van het boek komen achtereenvolgens een actueel voorbeeldexamen en praktijksituaties (cases) aan bod. Ook hier gaat het om originele vraagstukken uit de NIMA-examens van de afgelopen jaren. Zo kun je je kennis van de leerstof goed toetsen. Erg handig bij je tentamen- of examenvoorbereiding!

In deze achtste editie van Marketing Kernstof volgen de auteurs de meest recente NIMA-exameneisen voor de examens voor de module NIMA A1 Marketing Medewerker en de specialisatiemodule NIMA A2 Marketing Medewerker. Het Marketing Kernstof - Opgavenboek is ook verkrijgbaar als e-book.

Online ondersteuning

Voorin het boek staat een code waarmee je toegang krijgt tot Prepzone, een rijke digitale leeromgeving. Hier vind je allerlei toetsvragen, cases, opdrachten, flitscolleges, een begrippentrainer en extra studiemateriaal. Zo kun je je nóg beter voorbereiden op je tentamens!

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Hans Vosmer, John Smal
Uitgever
Noordhoff Uitgevers B.V.
ISBN
9789001862916
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
April 2016
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht