Marketing voor Dummies (e-Book)

Prijs € 23,99

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Alexander Hiam

EPUB met digitaal watermerk | Mei 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Wil je een nieuw product lanceren? Of wil je bestaande marketingplannen nieuw leven inblazen? Tegenwoordig is het belangrijker dan ooit dat je weet hoe je klanten trekt, hen overhaalt tot een aankoop en ervoor zorgt dat ze terugkomen voor meer! Deze derde editie van Marketing voor Dummies staat vol met alles wat je moet weten om je marketingvaardigheden op een hoger plan te tillen: van internet en zoekmachinemarketing tot guerrillamarketing, virale marketing, merkpositionering en nog veel meer. Alexander Hiam is auteur van meer dan twintig boeken over zakendoen. Hij was hoogleraar aan de University of Massachusetts en onder zijn klanten bevinden zich diverse multinationals en grote Amerikaanse overheidsinstellingen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Alexander Hiam
Uitgever
Uitgeverij MUS
ISBN
9789043030120
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Mei 2013
Bestandsgrootte
6798131 bytes
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Wil je een nieuw product lanceren? Of wil je bestaande marketingplannen nieuw leven inblazen? Tegenwoordig is het belangrijker dan ooit dat je weet hoe je klanten trekt, hen overhaalt tot een aankoop en ervoor zorgt dat ze terugkomen voor meer! Deze derde editie van Marketing voor Dummies staat vol met alles wat je moet weten om je marketingvaardigheden op een hoger plan te tillen: van internet en zoekmachinemarketing tot guerrillamarketing, virale marketing, merkpositionering en nog veel meer. Alexander Hiam is auteur van meer dan twintig boeken over zakendoen. Hij was hoogleraar aan de University of Massachusetts en onder zijn klanten bevinden zich diverse multinationals en grote Amerikaanse overheidsinstellingen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Alexander Hiam
Uitgever
Uitgeverij MUS
ISBN
9789043030120
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Mei 2013
Bestandsgrootte
6798131 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht