Power brands

zeven onwrikbare principes van het nieuwe merk denken

Prijs € 22,95

Uitverkocht

Marc Oosterhout, Mirte Stut

Hardback | April 2013 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 1 beoordeling
Beoordeel dit boek ook!

Beschrijving

HenM, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Het zijn de Powerbrands van nu. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Merken waar mensen liefde voor koesteren. Ze zijn de nieuwe norm in marketing. Powerbrands dus. Waarom zijn ze zo succesvol? Wat is hun geheim? En wat kunnen we van deze merken leren om zelf succesvol te zijn? Dat zijn de vragen die in dit boek op een opvallend vernieuwende wijze worden beantwoord. Het succes van deze merken is teruggebracht tot zeven onwrikbare principes. Principes die gebaseerd zijn op grondig speurwerk, wetenschappelijke inzichten en meer dan twintig jaar ervaring in marketing en communicatie. Principes die het succes verklaren. Dit boek is een bron van inspiratie om zelf een Powerbrand te worden. Marc Oosterhout is mede-oprichter van N=5, een toonaangevend reclamebureau, met tal van grote opdrachtgevers in binnen- en buitenland. In 2010 werd het bedrijf uitgeroepen tot Bureau van het Jaar. Marc studeerde communicatiewetenschappen en economie. Hij is een prominent merkdeskundige en verschijnt met regelmaat in de media. Eerder schreef hij Ondernemende types - Ondernemers zijn net mensen. Mirte Stut werkt als merkstrateeg bij N=5. Zij studeerde sociaal-culturele wetenschappen en communicatiewetenschap en deed onderzoek naar de invloed van merken op onbewust gedrag.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Marc Oosterhout, Mirte Stut
Uitgever
Uitgeverij Lias B.V.
ISBN
9789088030345
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
April 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
240

Beschrijving

HenM, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Het zijn de Powerbrands van nu. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Merken waar mensen liefde voor koesteren. Ze zijn de nieuwe norm in marketing. Powerbrands dus.
Waarom zijn ze zo succesvol? Wat is hun geheim? En wat kunnen we van deze merken leren om zelf succesvol te zijn? Dat zijn de vragen die in dit boek op een opvallend vernieuwende wijze worden beantwoord.
Het succes van deze merken is teruggebracht tot zeven onwrikbare principes. Principes die gebaseerd zijn op grondig speurwerk, wetenschappelijke inzichten en meer dan twintig jaar ervaring in marketing en communicatie. Principes die het succes verklaren. Dit boek is een bron van inspiratie om zelf een Powerbrand te worden.


Marc Oosterhout is mede-oprichter van N=5, een toonaangevend reclamebureau, met tal van grote opdrachtgevers in binnen- en buitenland. In 2010 werd het bedrijf uitgeroepen tot Bureau van het Jaar. Marc studeerde communicatiewetenschappen en economie. Hij is een prominent merkdeskundige en verschijnt met regelmaat in de media. Eerder schreef hij Ondernemende types - Ondernemers zijn net mensen.
Mirte Stut werkt als merkstrateeg bij N=5. Zij studeerde sociaal-culturele wetenschappen en communicatiewetenschap en deed onderzoek naar de invloed van merken op onbewust gedrag.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Marc Oosterhout, Mirte Stut
Uitgever
Uitgeverij Lias B.V.
ISBN
9789088030345
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
April 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
240

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht