Proximitymarketing

slimmer communiceren met mobiele consumenten

Prijs € 19,95

Uitverkocht

T. van der Heijden

Hardback | Mei 2007 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Een eeuw lang via de massamedia reclame gemaakt voor wasmiddelen, suikerdrankjes of droge soep? Word wakker!Vergeet commercials en paginagrote advertenties. Om de moderne consument te lokken moet je reclameboodschap relevant, tijdig en toegespitst zijn. En als je écht effectief wilt zijn, houd je bovenal rekening met de locatie van je klant. Wandelt hij langs je winkel: nodig hem dan uit met een aanbieding via zijn mobiele telefoon!Dankzij de mobiele telefoon en andere technologische ontwikkelingenwordtlocatieinhetdigitaletijdperkopnieuw een prominente factor in de marketingmix. Dit fascinerende boekvandegerenommeerdemarketingjournalistToinevan der Heijden beschrijft een aantal trends die een revolutie in reclame kunnen ontketenen, alles samengevat onder de noemer van proximitymarketing. Directeur, manager, marketeer of reclamemaker? Vul je vakkennis aan en maak kennis met bluevertising, navertising en lovertising!De serie Marketing & Sales Update informeert managers, ondernemers en professionals snel en accuraat over actuele marketingconcepten. De boeken zijn helder en toegankelijk geschreven, met veel cases en een eigentijdse en luxe vormgeving.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
T. van der Heijden
Uitgever
Haystack, Uitgeverij
ISBN
9789077881200
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Mei 2007
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
120

Beschrijving

Een eeuw lang via de massamedia reclame gemaakt voor wasmiddelen, suikerdrankjes of droge soep? Word wakker!

Vergeet commercials en paginagrote advertenties. Om de moderne consument te lokken moet je reclameboodschap relevant, tijdig en toegespitst zijn. En als je écht effectief wilt zijn, houd je bovenal rekening met de locatie van je klant. Wandelt hij langs je winkel: nodig hem dan uit met een aanbieding via zijn mobiele telefoon!

Dankzij de mobiele telefoon en andere technologische ontwikkelingenwordtlocatieinhetdigitaletijdperkopnieuw een prominente factor in de marketingmix. Dit fascinerende boekvandegerenommeerdemarketingjournalistToinevan der Heijden beschrijft een aantal trends die een revolutie in reclame kunnen ontketenen, alles samengevat onder de noemer van proximitymarketing. Directeur, manager, marketeer of reclamemaker? Vul je vakkennis aan en maak kennis met bluevertising, navertising en lovertising!

De serie Marketing & Sales Update informeert managers, ondernemers en professionals snel en accuraat over actuele marketingconcepten. De boeken zijn helder en toegankelijk geschreven, met veel cases en een eigentijdse en luxe vormgeving.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
T. van der Heijden
Uitgever
Haystack, Uitgeverij
ISBN
9789077881200
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Mei 2007
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
120

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht