Starbucks

de 5 principes van het succesverhaal

Prijs € 24,99

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

J. Michelli

Hardback | Juli 2007 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Van koffiezaak tot wereldsucces Hoe maakte Starbucks van koffie een succesverhaal? De kracht ligt in vijf principes waardoor een gewoon idee kon uitgroeien tot een buitengewoon fenomeen. En het belangrijkste is een verregaand besef dan de mensen op de vloer het verschil maken: zij dragen het verhaal. Zo komt Starbucks tot de juiste melange voor een sterk bedrijf: persoonlijke aandacht voor elke klant, zakelijke groei, winst, gemotiveerde medewerkers en loyale klanten. * Megasuccesverhaal van jong, sterkgroeiend bedrijf * Vanaf november 2006 in de top 5 van de business bestseller list van Times * Gebaseerd op gesprekken met medewerkers en rechtstreekse bedrijfsinformatie * Starbucks is wereldwijd bekend: meer dan 3000 koffiezaken in 37 landen Joseph A. Michelli, Ph.D. is organisatieadviseur, psycholoog en schrijver. Hij geeft wereldwijd lezingen en trainingen. Om dit boek te schrijven heeft hij maandenlang onderzoek gedaan en gesprekken gevoerd met medewerkers van Starbucks. Starbucks is een van de meest bewonderde bedrijven ter wereld Fortune Magazine

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
J. Michelli
Uitgever
Spectrum
ISBN
9789027457639
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Juli 2007
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
226

Beschrijving

Van koffiezaak tot wereldsucces

Hoe maakte Starbucks van koffie een succesverhaal? De kracht ligt in vijf principes waardoor een gewoon idee kon uitgroeien tot een buitengewoon fenomeen. En het belangrijkste is een verregaand besef dan de mensen op de vloer het verschil maken: zij dragen het verhaal. Zo komt Starbucks tot de juiste melange voor een sterk bedrijf: persoonlijke aandacht voor elke klant, zakelijke groei, winst, gemotiveerde medewerkers en loyale klanten.

* Megasuccesverhaal van jong, sterkgroeiend bedrijf

* Vanaf november 2006 in de top 5 van de business bestseller list van Times

* Gebaseerd op gesprekken met medewerkers en rechtstreekse bedrijfsinformatie

* Starbucks is wereldwijd bekend: meer dan 3000 koffiezaken in 37 landen

Joseph A. Michelli, Ph.D. is organisatieadviseur, psycholoog en schrijver. Hij geeft wereldwijd lezingen en trainingen. Om dit boek te schrijven heeft hij maandenlang onderzoek gedaan en gesprekken gevoerd met medewerkers van Starbucks.

Starbucks is een van de meest bewonderde bedrijven ter wereld

Fortune Magazine

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
J. Michelli
Uitgever
Spectrum
ISBN
9789027457639
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Juli 2007
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
226

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht