Strategisch merkenmanagement, 5e editie met MyLab NL toegangscode

Prijs € 64,95

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Kevin Lane Keller, Erik Schoppen, Ruud Heijenga, Vanitha Swaminathan

Paperback | Mei 2022 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede en duurzame manier te beheren. Het merk is vaak een van de meest waardevolle assets in een organisatie. Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. Met tientallen modellen, praktische handvatten en duidelijke stappenplannen is Strategisch merkenmanagement het standaardwerk voor leidinggevenden, merkontwikkelaars, brand managers en marketeers. Nieuw in deze editie is het merkmeerwaardekompas, ontwikkeld door de auteurs Heijenga en Schoppen. Dit is een nieuw raamwerk met kennisdomeinen en impactfactoren, voor het ontwikkelen van strategieen en ecosystemen voor duurzame merkmeerwaardecreatie, aangepast op het toekomstbestendig bouwen en beheren van financiele en maatschappelijke merkmeerwaarde in een duurzaam verbonden wereld. Het merkmeerwaardekompas biedt een effectief communiceerbaar, strategisch houvast voor bestuurders, managers, designers of andere ontwikkelaars. Een van de belangrijke doelstellingen van het boek is studenten, managers en bestuurders te voorzien van concepten, theorieën, modellen en andere instrumenten om betere merkgerelateerde beslissingen te kunnen nemen en om de winstgevendheid van merkstrategieën op de lange termijn te verbeteren. In het bijzonder wordt inzicht gegeven in de manier waarop je toekomstbestendige netto-positieve merkstrategieën creëert door merkmeerwaarde op te bouwen, te meten en te beheren. We geven het antwoord op drie belangrijke vragen: - Hoe kunnen we merkmeerwaarde creëren? - Hoe kunnen we merkmeerwaarde meten? - Hoe kunnen we merkmeerwaarde consolideren om zakelijke mogelijkheden te vergroten?

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Kevin Lane Keller, Erik Schoppen, Ruud Heijenga, Vanitha Swaminathan
Uitgever
Pearson Benelux B.V.
ISBN
9789043037013
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Mei 2022
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede en duurzame manier te beheren. Het merk is vaak een van de meest waardevolle assets in een organisatie. Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. Met tientallen modellen, praktische handvatten en duidelijke stappenplannen is Strategisch merkenmanagement het standaardwerk voor leidinggevenden, merkontwikkelaars, brand managers en marketeers. Nieuw in deze editie is het merkmeerwaardekompas, ontwikkeld door de auteurs Heijenga en Schoppen. Dit is een nieuw raamwerk met kennisdomeinen en impactfactoren, voor het ontwikkelen van strategieen en ecosystemen voor duurzame merkmeerwaardecreatie, aangepast op het toekomstbestendig bouwen en beheren van financiele en maatschappelijke merkmeerwaarde in een duurzaam verbonden wereld. Het merkmeerwaardekompas biedt een effectief communiceerbaar, strategisch houvast voor bestuurders, managers, designers of andere ontwikkelaars. Een van de belangrijke doelstellingen van het boek is studenten, managers en bestuurders te voorzien van concepten, theorieën, modellen en andere instrumenten om betere merkgerelateerde beslissingen te kunnen nemen en om de winstgevendheid van merkstrategieën op de lange termijn te verbeteren. In het bijzonder wordt inzicht gegeven in de manier waarop je toekomstbestendige netto-positieve merkstrategieën creëert door merkmeerwaarde op te bouwen, te meten en te beheren. We geven het antwoord op drie belangrijke vragen: - Hoe kunnen we merkmeerwaarde creëren? - Hoe kunnen we merkmeerwaarde meten? - Hoe kunnen we merkmeerwaarde consolideren om zakelijke mogelijkheden te vergroten?

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Kevin Lane Keller, Erik Schoppen, Ruud Heijenga, Vanitha Swaminathan
Uitgever
Pearson Benelux B.V.
ISBN
9789043037013
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Mei 2022
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht