Transformeren om te overleven

marketing in het nieuwe tijdperk

Prijs € 29,99

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Herman Toch

Paperback | Juli 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Nieuwe denkmodellen voor marketing en management'"Transformeren om te overleven" zet aan tot fundamenteel anders denken en doen.'-Mariken Kimmels, Marketing directeur Heinz Continentaal EuropaWinnaar van de PIM-prijs voor beste marketingboek van 2012Marketing in het nieuwe tijdperk: De wereld staat op zijn kop. Stoom je merk klaar voormorgen. De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meerte kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeelonder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen. In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Aan de hand van 10 paradigma's toont hij wat bedrijven moeten doen om een winnende positie uit te bouwen.Standaardwerk voor iedereen die zijn merk wil voorbereiden op een nieuw tijdperk. Update van informatie en modellen. Nieuwe inzichten en herwerking van belangrijkeHoofdstukken.Herman Toch begon zijn carrière als assistent aan de Vlerick Business School. Hij deed o.a. internationale ervaring op als VP Global Marketing bij Douwe Egberts en was Global ceo van Censydiam. Momenteel adviseert hij grote merken als Heineken, Philips, Heinz, vmma en Colruyt. De auteur is een veelgevraagd spreker

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Herman Toch
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401410328
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
300

Beschrijving

Nieuwe denkmodellen voor marketing en management

'"Transformeren om te overleven" zet aan tot fundamenteel anders denken en doen.'
-Mariken Kimmels, Marketing directeur Heinz Continentaal Europa

Winnaar van de PIM-prijs voor beste marketingboek van 2012

Marketing in het nieuwe tijdperk: De wereld staat op zijn kop. Stoom je merk klaar voor
morgen. De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer
te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben
sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel
onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen. In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Aan de hand van 10 paradigma's toont hij wat bedrijven moeten doen om een winnende positie uit te bouwen.

Standaardwerk voor iedereen die zijn merk wil voorbereiden op een nieuw tijdperk. Update van informatie en modellen. Nieuwe inzichten en herwerking van belangrijke
Hoofdstukken.

Herman Toch begon zijn carrière als assistent aan de Vlerick Business School.
Hij deed o.a. internationale ervaring op als VP Global Marketing bij Douwe Egberts en was Global ceo van Censydiam. Momenteel adviseert hij grote merken als Heineken, Philips, Heinz, vmma en Colruyt. De auteur is een veelgevraagd spreker

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Herman Toch
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401410328
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
300

Johannes van Damprijs

Kookboek van het Jaar 2013

  • Echt eten

    Jonathan Karpathios, Bas Husslage

    Prijs € 29,99
  • Polpo

    Russell Norman

    Prijs € 34,99

Pak mee!

24Kitchen tips

  • De makkelijke maaltijd (ISBN 9789045201382)
    19,99
  • Het 24kitchen winterboek (ISBN 9789045203683)
    24,95
  • Rudolph kookt | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206929)
    15,00
  • Grenzeloos koken (ISBN 9789045203584)
    19,95
  • Heerlijk Italiaans | Roberta Pagnier, Giovanni Caminita (ISBN 9789045207124)
    20,99
  • Rudolph's hartige cupcakes | Rudolph van Veen (ISBN 9789045200378)
    16,99
  • Arabia bij je thuis | Merijn Tol, Nadia Zerouali (ISBN 9789021552200)
    29,99
  • Rudolph's cupcakes compleet | Rudolph van Veen (ISBN 9789045206912)
    19,95
  • Free range cook | Annabel Langbein (ISBN 9789000321186)
    27,50
  • Smaakvrienden fruit | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201580)
    15,00
  • Smaakvrienden groenten | Angelique Schmeinck (ISBN 9789045201481)
    39,95
  • Uit de tuin in de fles | Susy Atkins (ISBN 9789023013488)
    19,95
  • Sandra s keuken | Sandra Ysbrandy (ISBN 9789048817306)
    29,90
  • 53 recepten voor een gezonde barbecue (ISBN 9789051770469)
    12,95
  • Gehaktballen | Jez Felwick (ISBN 9789045200705)
    14,99
  • 34,99
  • Celebrate | Pippa Middleton (ISBN 9789000316113)
    12,50

bekijk het overzicht